maandag 23 mei 2011

Veel kijk plaatjes.

Hallo allemaal,

De weervrouwen en – mannen beloven weer een week vol zonneschijn ,heerlijk !!Vandaag heb ik plaatjes van onze eettafel . Met daarop de mooie lampetkan die ik van Petra ( Fort Lapin ) kocht .  Ik ben zo blij met die kan hij is  prachtig !!!!  De schaal kocht ik in een winkeltje vol tweedehands spul.

Kijken jullie met me mee?

IMG_3166IMG_3176 IMG_3174

 

 

 

 

 

 

 

IMG_3172IMG_3173 IMG_3167 IMG_3165IMG_3164 IMG_3163

 

 

 

 

 

 

 

 IMG_3161IMG_3158 IMG_3156 IMG_3154

 

 

 

 

 

 

 

Prachtig deze witte bloemen !!!

Ik weet het zijn veel plaatjes ,maar ik geniet zelf zo ontzettend van zo’n mooie bos bloemen in prachtige kan!!

                   Zonnige dag gewenst ,liefs Romkje.

20 opmerkingen:

Michelle zei

Ik kijk heel graag mee, prachtig je foto's, bloemen en spulletjes!

Lieve groetjes Michelle

Elisabeth zei

Mooie foto's hoor !! Ik wens je een fijne week.
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

Oh, ja, wat mij betrefd zijn het nooit teveel plaatjes, heerlijke genietfoto's zijn dit weer van je prachtige spulletjes en bloemen. Ik vind dit een heel erg mooi sfeertje,
fijne week van Sonja

Unknown zei

Plaatjes kijken doen we graag...erg mooi, fijne dag, Nicole

André en Inka. zei

Dank je wel dat we even met je mee mochten kijken en mochten meegenieten,mooie kan en prachtig boeket,....fijne week

Irma zei

Heej Romkje ik ben dol op KIJKPLAATJES, liefs IrmaXXX

Home and Lifestyle zei

Je wordt vast het bloemenmeisje genoemd, want telkens als ik op je blog kom, zie ik een zee van bloemen! Ik ben ook gek op bloemen, maar koop het volgens mij niet zo vaak en veel als jij hihi!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

ZO DAT ZIET ER WEER HEEL SFEERVOL UIT PRACHTIG HOOR. EN JE KAN MET SCHAAL IS OOK SUPER MOOI. BEDANKT VOOR JE MOOIE FOTO'S SCHITTEREND.

GROETJES PETRA.

Elly's kleine idylle zei

Kijk een mooie boeket zo mooi gestyled en een prachtige ambiance kan ik heel lang naar kijken!!!!!!!!Ik vind het in een woord SUPER!!!!!!
lieve groet van Elly.

It's me zei

Heel mooi !! geniet van een heerlijke week liefs van mij...xxx...

wonen met brocante zei

Ik geniet met je mee hoor. Het ziet er prachtig uit! Groetjes Peggy

Bizzy @ home zei

Prachtige plaatjes en het kan mij ook niet genoeg zijn.
Lieve groet Renny

What's in a day zei

Mooi om zo door het oog van je camera mee te kijken.
Alsof we midden in je kamer staan.

Heel mooi.

Lieve groet,Eefie

Tussen Wal en Schip zei

Jij hebt altijd van die heerlijke bossen bloemen staan. Genieten!

Groetjes, Alberta
http://wonenaanboord.blogspot.com

rommy moosie68 zei

hoi wat heb je het weer supper mooi op je foto`s leuk man lekker genieten van je bloemen hahahaha groetjes je nicht knufel

Het stokpaardje zei

Zo gezellig jouw boeketjes bloemen. De kan en schaal staan leuk zo samen.
Groetjes Iris

Rozet zei

Mooie lampetkan en mooie foto's heb je weer gemaakt! Die witte bloemen, zijn dat nu ook pioenrozen? Ik zie ze nooit in wit...

Groetjes, Jolanda (Rozet)

Plenty of Presents zei

prachtig, ik hou van wit op wit.... heel mooi! groetjes Paula

Siljo zei

Ik heb ook ervan genoten !
Het ziet er bij jou altijd
gezellig uit!!
Fijne dag groetjes Joke

Le Patiné zei

Mooie foto's, je weet ik kan erg genieten van bloemen.
Het bewijs is regelmatig op mijn blog te vinden.
Je hebt ze inderdaad in een mooie lampetkan staan.
Door zijn eenvoud schitterend.

groetjes Natasja
(100en1dingenblog.blogspot.nl)