zondag 3 april 2011

Stroopkannetje .

OOhhh ,wat wil ik graag een stroopkannetje !!! Ik wordt helemaal jaloers als ik ze bij jullie op de blogs zie staan !!    En als ik iets wil ga ik op zoek …….tot ik er een vind .    Op de blog van Ans ( brocantehuis Veendam ) zag ik op een foto van haar stand op een markt een stroopkannetje .  Ach die zal ze vast en zeker verkocht hebben tijdens die markt .    Maar Ans nam contact met me op na mijn het berichtje dat ik achter liet op haar blog .    Het kannetje was nog te koop !!!!!  En nu ben ik de trotse eigenaar van dit lieve kannetje van Regout !!!!!
Zo blij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IMG_2657 IMG_2656 IMG_2655







IMG_2653IMG_2663 IMG_2668







IMG_2671
Samen met het mosterdpotje ( dat ik kocht bij Jantsje van Yn ‘e steeg ) vormt het een mooi plaatje .
              Fijne dag ,lieve groetjes Romkje.

28 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

wat een mazzel! dat kannetje heeft gewoon op jou staan wachten haha:)) heel mooi!

fijne zondag!
lieve groetjes, Tjits

wonen met brocante zei

Maar goed dat ik hem bij Ans heb laten staan aan de kraam. Dat was in Utrecht en ik heb hem gezien! Maar aangezien ik er al 8 (sorry) heb, dacht ik die maar te laten staan. Al vind ik het altijd moeilijk om er aan voorbij te lopen. Vandaag zie je op mijn post dat ik er pinksterbloemen in heb staan (volgens mij ben je al bij me langs geweest). Geniet van je mooie kannetje. Fijne zondag, groetjes Peggy

Susan zei

Hoi Romkje,

Wat een prachtig stroopkannetje...en wat staat het leuk zo bij elkaar!!

Gr. Susan.

Kom Achterom zei

Ha Romkje
wat mooi zeg! Ik heb nooit geweten dat dit een stroopkannetje is.
Weer wat geleerd.
Het is een schatje
fijne zondag
Yolanda

Anja zei

Heerlijk als je wens in vervulling gaat. Staat erg mooi zo.
Groetjes Anja.

Hannekie(Sisterly) zei

oooo die vind ik ook zo mooi. geweldig staat dat zo zeg.. fijn voor je dat je er een hebt kunnen bemachtigen. fijne dag
liefs hannie

Petra zei

Leuk dat je hem nu eindelijk heb als het al zo lang op je verlanglijstje staat. En het is een mooi exemplaar.

groetjes Petra.

http://truutske.blogspot.com zei

Ohhhh jij geluksvogel...prachtig zo'n stroopkannetje. Heerlijk he als je er dan toch nog een kan bemachtigen. Geniet er van samen met het mosterdpotje.
Fijne dag, Trudie.

Home and Lifestyle zei

De jacht naar het stroopkannetje kan dus SUPER geslaagd genoemd worden...en wat staat het mooi, het hóórt daar gewoon te staan :)!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

rommy moosie68 zei

he romkje heb je geluk hoef je niet meer veder te zoeken staat leuk bij elkaar ik had op de rommel markt leuke dingen gekocht onder anderen een leuke wite stoeltje ,theepot,kopje,wite gieter,melk kanetje en suiker pot van mosa,kleine glazen vasjes,laat het wel even vandag op mijn blog zien heb je niet gezien op de rommelmarkt groetjes rommy

It's me zei

Leuk kannetje hoor.......fijne dag !! liefs van mij....xxx...

Rozmeen zei

dat is mazzel hebben..prachtig gescoord!

Geniet van je zondag.
Liefs,
Rozmeen

Huys 50 zei

Ooohhh Romkje !!!! hhaha..
Jaa hoor daar is ie dan HET stroop kannetje,ik moet daar altijd om lachen mijn zus heeft dat ook...ik wil het ik wil het ik wil het....haha nu moet ik heel eerlijk bekennen,helaas ik ken dat gevoel niet,ik vind iets mooi maar zoek nooit alles af,kom ik het tegen dan kom ik het tegen en ander maar niet....
En duurt dat lang dan duurt dat maar lang haha...
Nee, ik heb dat absoluut niet ik hoef ook nooit iets persé gelijk morgen of volgende week is ook altijd prima.
Mijn ega is daar erg blij mee hoor...haha..
Prachtig kannetje Romkje !!!
Geniet er maar fijn van.

groetjes
Dicky Marie.

Michelle zei

Dat is idd een heel mooi stroopkannetje!! wat goed dat je hem gevonden hebt!

Lieve groetjes Michelle

Elisabeth zei

Leuk hoor je hoekje ,je bent wel heel vastberaden als je iets wilt hebben ,en het is je gelukt .Geniet ervan ,fijne dag
Liefs Elisabeth

little sweet things zei

Hahaha wat heerlijk als je jezelf zo kan vast bijten in een wens en dan is het nog mooier als hij uitkomt.
Ik heb dat soms ook wel eens maar meestal als ik het dan een tijdje laat rusten loop ik er in eens tegenaan.
Geniet er van!

Groetjes, Sas

Elly's kleine idylle zei

wow!!!!wat een mooi stroopkannetje,daar heb je echt geluk mee gehad en ik kan me helemaal voorstellen dat je hier heel blij mee bent!!
Een fijne zondag Elly.

What's in a day zei

De aanhouder wint en dat ben jij in dit geval, mooie combinatie, je zult er blij mee zijn!!

Groetjes,Eefie

hokje zei

Een prachtig kannetje! Fijn gevoel als je iets vindt, waar je al zolang naar op zoek bent.

Fijne dag,
Miranda

G-STYLE zei

Ze zijn ook wel erg leuk he, die stroopkannetjes. Prachtig exemplaar heb je gekocht, staat echt super zo samen met het andere potje .
Ook heb je het allemaal mooi op de foto gezet , echt super !

Fijne avond verder,hartelijke groet van Gea

Het Hoogerhuys zei

Dat heb ik ook hoor, als ik iets in mijn hoofd heb...
Maar ik had nog nooit zo'n kannetje gezien eigenlijk of ik heb nooit goed op gelet.
Hij is inderdaad prachtig en het mosterdpotje vind ik ook een schatje.

Groetjes, Sandra

THE BLACK BARN zei

IK HEB OOK ZO EEN KANNETJE EN DIE IS VAN MIJN MAN ZIJN OMA!
IK BEN ER OOK ZO GEK OP!!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Kind An Huys zei

Die was vast, echt voor jou bestemd!! Hij is prachtig!!
Heerlijk genieten toch...van zoiets moois...
Liefs, Anne.

Valerie zei

Ooohhh, wat leuk dat je er nu eindelijk eentje hebt!
Inderdaad een leuk setje.

groetjes,
valerie

Siljo zei

Dat is met recht
de moeite waard
wat een scheetje !!
Fijne week
Groetjes Joke

theeleuten zei

Leuk hoor je stroopkannetje......staat erg leuk!!

Gezellige dag verder, groetjes Evelien

Het stokpaardje zei

Geweldig kannetje. Vormt samen een mooi plaatje. Veel plezier ermee.
Groetjes Iris

Kiek es Ier ! zei

Ohhhhhhh is dat nu een stroopkannetje!!
Mooi zo saampjes met de mosterd.