zondag 16 januari 2011

Er wordt aan gewerkt !!

Even een klein berichtje ;

Ik krijg hele goede tips hoe ik  ruimte kan krijgen zodat ik weer foto's kan plaatsen.
Daar ben ik super blij mee en ik waardeer het enorm .
Zelf ben ik nog niet heel erg thuis in de wereld van bloggen en foto's op de computer.
Maar ik wil het graag leren en kan de aangeboden hulp  heel goed gebruiken !!!

Dus hopelijk over een aantal dagen weer eens een mooie foto in het rommelhoekje van Theemuts !!!

Liefs Romkje.

Ps ,zelf ben ik weer aardig opgeknapt ,maar Remco heeft nog telkens koorts en blijft dus nog even lekker thuis van school.

9 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Succes...ik hoop dat straks alles opgelost is en je weer volop je foto's kunt plaatsen!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Fijn dat je opgeknapt bent.
Voor Remco beterschap.
Ik vergat te vertellen dat ik mijn foto"s eerst op de laptop zet en dan pas op blogger.

Heel veel succes ik hoop dat het je gaat lukken.
Groetjes Brigitte

It's me zei

Hoi Romkje....hoop dat alles goed komt en dat het weer gaat lukken....maar heb je geen ruimte meer dan??? dan kun je toch gewoon bij kopen ....voor maar 5 dollar......peanutssssssss.......of is er iets anders aan de hand......liefs Ria...xxx...

Petra zei

Jeetje wat een uitzoekerij is dat, ik zei het al ik kan je niet helpen want blog zelf pas. Ik hoop dat je eruit komt want ik mis je mooie foto's. Fijn dat je opgeknapt ben. Nou puzzel ze.

groetjes Petra.

Kiek es Ier ! zei

Komt goed meis alles rustig aan.Van de foto's die erop staan is het in ieder geval genieten!!

Elisabeth zei

Ik hoop dat je alles snel in orde krijgt ,het is toch wel heel vervelend als je geen foto's kunt plaatsen. En mis ik je mooie foto's hoor!! Succes met alles uitzoeken .
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

hoop dat het je gaat lukken, succes!! ik kijk uit naar je mooie foto's:)

lieve groet, Tjitske

homemadebysylvia zei

Wat een gedoe, hè? Succes en ik hoor (eventueel) je oplossing graag. Groetjes Sylvia

It's me zei

Ooo ik heb ook gen creditkaart.....kan het niet met paypal ?? dat dacht ik.....zuchttt...hoe ga ik dat dan oplossen???...heb jij een tip ??