dinsdag 21 december 2010

Geniet !!

Geniet van deze gezellige tijd !!!!










Liefs Romkje.

24 opmerkingen:

Thuis bij Tjits zei

genieten is het zeker met jouw foto's Romkje!!
en ik vind het helemaal genieten nu het buiten wit is!!

lieve kerstgroet, Tjitske

Stina zei

gezellige foto's Romkje!!!
wij zijn vanmiddag nog even naar het bos geweest emma met de slee, genieten hoor.

Gr stina

All Seasons zei

Dit is zekers genieten!!

Lieve groet,
Patricia

Bonjade zei

Dat lukt zeker bij het zien van deze heerlijke beelden....
Liefs

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er gezellig uit hoor! Lieve groet, Ingrid

Valerie zei

Wat een gezellige foto's!

Een fijne kerst! (alvast)

Groetjes,
Valerie

Elisabeth zei

Ik heb weer genoten van je foto's ,zo gezellig .Vanmiddag ook weer lekker buiten geweest en ff shoppen,wat is het een gezellige tijd he.
Liefs Elisabeth

Room Seventeen zei

Mooi hé, die zilverkleuren....

Saskia zei

mooie foto's. Heel mooi.
Groetjes Saskia

Emmy zei

Wat een mooie rustige plaatjes met dat wit en zilver, doen het altijd goed hé samen. Groetjes Emmy

hokje zei

Wat een prachtige nostalgische plaatjes. Heb even genoten van je sfeervolle foto's.

Fijne avond,
Miranda

Marian zei

Leuk gedaan die oude Nieuwjaarskaart in dat lijstje...

Anja zei

Zeer mooi sfeertje! Genietse.
Groetjes Anja.

Karin zei

Ik geniet van je plaatjes! WAUW!

Liefs, Karin

Anoniem zei

Wat een mooie foto`s, echt super!!!
Dan merk je wel het verschil van een fototoestel. Ik weet niet wat voor camera ik het beste kan kopen, als er iemand tips kan geven, hoor ik dat graag.
Geniet van de kerstsfeer in je huis.

Kerstgroetjes van Monique

It's me zei

Jij ook .....wat prachtig ditte.......liefs van mij.....xxxxx.......xxxxxx....

Anoniem zei

Hallo Romkje,

Gezellig weer, jou foto's!

Geniet er maar van. Zoiets brengt tenminste wat licht in deze donkere dagen!

Fijne woensdag, groetjes Thea

Unknown zei

Mooi al dat witte met zilver.
Vast Fijne Feestdagen.
Groetjes Brigitte

Kom Achterom zei

Ha Romkje
Ik geniet met volle teugen!!!!
Het staat allemaal zo mooi!!
en je stolp hij is echt geweldig!!!
Fijne week
Yolanda

homemadebysylvia zei

Mooie foto's Romkje. En... het begint bij ons weer te sneeuwen. Achter het glas geniet ik ;) .
Groetjes Sylvia

Hannekie(Sisterly) zei

gezellig zo..jij ook een hele fijne kerst
gr hannie

Huys 50 zei

Wat heb je het toch Sfeervol gemaakt in huis Romkje.
Mooi al dat zilver en wat zullen we het straks weer missen in Januari oohhhh....

Voor jou ook Fijne Feestdagen en heel veel Liefs,Geluk en Gezondheid voor het komende Nieuwe Jaar 2011.

Lieve groetjes van mij....
Dicky Marie.

Karlina zei

Gezellig hoekje Romkje!
Jij ook hele fijne dagen en ook lekker genieten!

Groetjes Karlina

Geke zei

Dag Romkje,

Jij ook gezellige dagen toegewenst en graag tot in 2011!
Groetjes,
Geke