dinsdag 16 november 2010

Kransje voor in de keuken.

Vanuit de keuken naar de bij-keuken hebben wij een smal raam.
Gisteravond ben ik aan het frubbelen geweest om een gezellige krans te maken die in dat venster kan hangen.
Pfffffff ,het lijmpistool en ik waren niet de beste vrienden.
Ik was maar een beetje aan het klooien met dat ding ....
Maar ach ,de aanhouder wint en uiteindelijk is het toch een leuke krans geworden!!
Ook nog low-butget want de krans heb ik ooit eens bij de kringloop gekocht ,de denne-appeltjes had ik bewaard uit bloem/kerst stukjes.

Door de spiegeling in het raam heb ik de krans voor de foto even aan de kast gehangen.









Hier een lekker zonnetje ,ideaal voor een wandeling .
Geniet van je dag en leuk dat je eventjes bij mij kwam buurten!!

Lieve groet Romkje.

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke herfstkrans...zo zie je maar dat je niet veel nodig hebt om iets leuks te maken!

Lieve groet, Ingrid

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

zier er mooi uit.
ik ben dol op.
liefs Margarita

Marijke van Ooijen zei

Hay Romkje,

Wilde je effies bedanken voor je bezoekje aan mijn blog...
En je krans is supertof!

Groetjes,
Marijke

Stina zei

dat heb je weer super leuk gedaan.

Liefs Stina

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige krans voor 'mooi smal raam. Ja...wie wat bewaard..heeft wat. Zowel de kantjes als het hartje in het midden maken 'm helemaal geweldig. Ennuh....lees ik 'n zonnetje? Wij (midden betuwe) zitten al de hele dag in erg dikke mist...zo'n ongezellig weer hier. Jij boft dus vandaag. Fijne avond, Trudie.

Hannekie(Sisterly) zei

leuk zeg. vooral omdat het zo lekker goedkoop is. dan vind ik het altijd iets extras hebben. ik heb een keer een lijmpistool geleend van mijn zusje en die ontplofte.ik heb haar gebeld dat ik voortaan door het leven moest gaan met kroeshaar hahahha. nee ik kan er dus ook niet zo goed mee.
gr hannie

kienkele zei

Leuk gedaan Romkje! En wat dat lijmpistool betreft, ik ken het, en probeer het ook zo veel mogelijk te vermijden, heb al een paar keer brandwondjes ervan gehad!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

De Ruijsbroekjes zei

en daar kan je toch lekker mee bezig zijn, en dan is het resultaat verbluffend zeg!

Anoniem zei

Wat een pracht van een keukenkrans heb je daar gemaakt zeg, dat idee ga ik bewaren. Je hele blog vind ik trouwens super en daarom ga ik je ook volgen,
lieve groet, Sonja

Huis, Tuin en Quilt zei

Wat ben je weer lekker crea geweest zeg!!! Ziet het heel leuk uit!!!

Groetjes Susan.

Rosarie zei

leuk zeg!
Ben toch al gek op hartjes!

Gr Ria