woensdag 24 november 2010

Een klein tikkie kerst.

Hallo allemaal,

Verschillende blogs komen al helemaal in de winter /kerstsfeer.
Heerlijk .
Het is ook altijd weer een gezellige tijd.
Vol met lichtjes ,kaarsen ,lekker eten ,gezelligheid,sfeer en hopelijk ook een beetje sneeuw !
Ook hier in huis is een klein tikkie kerst te vinden.
Nog niet veel hoor ,eigenlijk wil ik nog eventjes wachten tot na 5 december.
Maar of dat gaat lukken ..........door al blogs krijg ik veel leuke ideeén !!

Dit weekend de eerste hyacinten gekregen en die heb ik met een beetje mos in weckpotten gezet.
Een kantje met een gezellig kersthanger en klaar is Romkje !!







Geniet allemaal van een mooie dag ,lieve groet Romkje.

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat staat dat leuk in de vensterbank! Door al die leuke ideeen op de blogs word je wel aangestoken hè...ik hou mij met moeite nog een beetje in, maar het gaat niet vanzelf hi hi!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Erg leuk Romkje.......zo simpel kan zo mooi zijn he???.............fijne dag liefs Ria....

Pink Princess zei

Ja inderdaad, je wordt ZO aangestoken door alle gezelligheid op blogs hihi. Zelfs ik, en ook IK begin normaal pas NA 5 december. Mijn omi was jarig op 5-12 en het was/is traditie om pas na haar verjaardag te beginnen...maar of me dat dit keer ook lukt....ik betwijfel het ha. Wat ieder jaar nog steeds gebeurd - ook nu ik alleen woon - is op 5 december een banketstaaf in huis te hebben en die lekker op te eten. Omi is in 1970 overleden en nog STEEDS doe ik dat :) Dus ook dit jaar...maar MET een paar kertsspulletjes ;)

Fijne dag verder, tis koud bbbrrrr.

Hannekie(Sisterly) zei

hoi romkje
erg leuk zo die potten. krijg er meteen zin in. ik wil even een schaal mooi opmaken. leuk met dat kantje
gr hannie

Susan zei

Hoi Romkje,

Ook al is het maar een klein beetje...het staat super gezellig hoor! Ook hier moet eerst de Sint het land uit zijn maar dan gaan we los, hahaha.

Gr. Susan.

homemadebysylvia zei

Beste Romkje, Erg schattig je hangers met kant. Staat heel gezellig. Fijne dag. Lieve groetjes, Sylvia

hokje zei

Wat een leuk idee, heb nog wel wat weckpotten staan! Vind de hangers ook erg leuk, dus... weet je nog waar ze vandaan komen?

Fijne dag,
Miranda

t brocante sfeertje zei

wat n leuke hangers heb je die zelf gemaakt?groetjes,Ingrid

http://truutske.blogspot.com zei

Leuk idee zeg. Staat enorm leuk in de wekpotten.
De hanger en kantje maken het helemaal af en heerlijk sfeervol. Toch al een heel klein beetje kerstgevoel he. Fijne dag, Trudie.

hokje zei

Hoi Romkje, bedankt voor de tip! Ben inmiddels bij Kruidvat geweest, maar hier waren ze helaas al op...

Groetjes,
Miranda

Marijke van Ooijen zei

Hay Romkje,

Wat een schattig idee, die leuke weckpotten met mos en een hyacint...
En de houten figuurtjes maken het zo gezellig!

Groetjes,
Marijke

Rosarie zei

oh oh Romkje,

Hoe kom je toch altijd aan die leuke ideeen..geweldig!

Gr Ria

Een sneller kloppend hart zei

Dat ziet er hartstikke gezellig uit, vorige jaar had ik dat ook gedaan en heb ik de weckpotten ook nog met sneeuw ingespoten hihi...een ellende om er weer af te krijgen maar ja, 't oog wil ook wat toch? :)

Groetjes!

Anja zei

Ziet er super uit, mooi en simpel met de nadruk op mooi..hi..hi.
Groetjes Anja.

Thuis bij Tjits zei

Hoi Romke, wat leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog en hartelijk welkom als volger! heb me ook aangemeld bij jou als volger.
wat zien je kerstweckpotten er gezellig uit:)
het begint door al die mooie blogs bij mij ook wel te kriebelen nu.. misschien t weekend ook maar eens wat fröbelen!
fijne dag,
groetjes Tjitske